گردشگری

افزایش ۴۷ درصدی پرواز‌های نوروز فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از افزایش ۴۷ درصدی پرواز‌های نوروز فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، عظیم طهماسبی گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۵ هزار و ۵۲۰ مسافر از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند اعزام و پذیرش شدند و میزبان ۵۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بودیم.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۵۲ پرواز به صورت عادی و ۴ پرواز به صورت فوق‌العاده برنامه‌ریزی شده بود.
او گفت: نسبت به سال گذشته در تعداد پرواز‌ها ۴۷ درصد و در جابه‌جایی مسافران ورودی و خروجی ۶۸ درصد افزایش داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی انجام شده و برقراری پرواز‌های فوق‌العاده و همچنین افزایش ظرفیت پرواز‌ها در برخی از روز‌ها مشکلی در کمبود پرواز‌ها در ایام عید نوروز نداشتیم.
طهماسبی در خصوص پرواز‌های فرودگاه طبس نیز افزود: پرواز‌های نوروی فرودگاه طبس نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است و طی این مدت ۷۱۰ نفر مسافر از فرودگاه طبس تردد کرده‌اند.
اوی گفت: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات به پرواز‌های مسافربری همکاران بنده به تمام پرواز‌های امدادی ورودی و خروجی به فرودگاه‌های بیرجند و طبس نیز سرویس هوانوردی ارایه کرده‌اند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا