گردشگری

خراسان جنوبی می‌تواند در رونق گردشگری فرصتی استثنایی باشد

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی همجواری استان‌های مرزی با کشورهای دیگر را ظرفیتی مهم برای رونق گردشگری دانست و گفت: استان خراسان جنوبی کشور به دلیل همجواری با افغانستان می‌تواند در رونق گردشگری فرصتی استثنایی باشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی با تاکید بر اینکه حمل و نقل عمومی نقش کلی در رونق گردشگری دارد، یادآور شد: رونق گردشگری در شرایطی فراهم خواهد شد که تمام زیرساخت‌ها به صورت ویژه دیده شود تا این موضوع به رونق صنعت گردشگری در کشور آسیبی وارد نکند، اما نه تنها اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته بلکه روز به روز با چالش‌های متعدد در این حوزه روبرو هستیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس دوازدهم همجواری استان‌های مرزی با کشورهای دیگر را ظرفیتی مهم برای رونق گردشگری دانست و اظهار کرد: استان خراسان جنوبی کشور به دلیل همجواری با افغانستان می‌تواند در رونق گردشگری فرصتی استثنایی باید.

اسحاقی با بیان اینکه ایران به لحاظ گردشگری سلامت یک فرصت ویژه در منطقه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ما به جهت صنعت گردشگری سلامت حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند و برای بهره گیری از چنین فرصتی استان‌های مرزی می‌توانند فرصتی مناسب باشند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی