گردشگری

بازدید مسئولین از دهکده گردشگری و اقامتی بادامشک چهارده بیرجند

مریم کارگر نجفی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و هیات همراه و جمعی از مسئولین با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی استان از دهکده گردشگری و اقامتی بادامشک چهارده بیرجند بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، در جریان بازدید میدانی از این دهکده گردشگری، مشکلات زیرساختی مختلف این مجموعه گردشگری از جمله تأمین آب شرب، ایجاد راه دسترسی، تأمین روشنایی، ساخت پارکینگ و طرح‌های توسعه‌ای مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم ارائه شد.
دهکده گردشگری و اقامتی بادامشک در استان خراسان جنوبی، شهرستان بیرجند، روستای چهارده واقع شده است. این مجموعه فضایی بزرگ با امکانات زیادی است که در فاصله بسیار نزدیکی از بیرجند قرار گرفته و پذیرای گردشگران و مهمانانی است که به این منطقه سفر می کنند.
مجموعه آبشارهای چهارده بیرجند از ۸۰ آبشار بزرگ و کوچک تشکیل شده که در مسیر کوهنوردی قله باقران قرار گرفته اند و از جمله آبشارهای زیبای خراسان جنوبی به شمار می‌رود و این مجموعه آبشارها منظره بسیار زیبایی را به وجود آورده و در کنار روستایی به همین نام واقع شده اند.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان بیرجند

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان بیرجند
دکمه بازگشت به بالا