گردشگری

با حضور استاندار خراسان جنوبی رقم خورد: امضای دو تفاهم نامه طرح گردشگری در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور، دو طرح گردشگری به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی؛ این دو طرح در در سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد فردوس اجرا می شوند.
استاندار با حضور در غرفه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در شانزدهمین نمایشگاه بین الملی گردشگری و صنایع دستی بر حل مشکل سرمایه گذاران این دو طرح تأکید کرد و گفت: وضعیت تأمین زیرساخت ها بررسی شده و موانع پیش روی سرمایه گذاران برطرف شود.
به گفته وی؛ فرمانداری شهرستان فردوس برای تأمین برق و گاز پروژه گردشگری آب گرم حسن آباد فردوس اقدام و میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان نیز مشکل راه این پرژوه را حل کند.
دکتر قناعت با اشاره به همدلی و هم افزایی دستگاه های اجرایی برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال، توصیه کرد: با همدلی، مشارکت و کار تیمی دستگاه های اجرایی به اهداف خود و اقدام برای توسعه استان نزدیک تر می شوند.
شایان ذکر است؛ در این نشست دو تفاهم نامه اجرای طرح گردشگری در مجاورت سد فرخی قاین و آبگرم روستای حسن آباد فردوس به امضا رسید.
براساس این تفاهم نامه ها تدابیر و همکاری لازم برای واگذاری زمین و احداث تأسیسات مورد نیاز سرمایه گذار گردشگری انجام و همکاری می شود تا مشکلات سرمایه گذار کاهش یابد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا