گردشگری

ضبط ویژه‌برنامه «جشن بهار» شبکه خاوران در شهرستان طبس

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس از ضبط ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با عنوان «جشن بهار» در شهرستان طبس خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب گفت: این برنامه به سفارش شبکه استانی خاوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آقای خانی در شهر طبس با آیتم‌هایی چون معرفی شهرستان، معرفی آداب‌ورسوم ماه مبارک رمضان و عید نوروز، مسابقات مهیج، آوازهای محلی، هدیه به روزه اولی‌ها و… ضبط شد و در ایام تعطیلات عید نوروز و شب‌های ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: 5 قسمت از این برنامه در شهرستان طبس ضبط شد که یک برنامه ویژه شهر طبس و خصوصاً معرفی مراسم طبل زنی ویژه مبارک رمضان که با شماره 189 در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت رسیده، یک برنامه برای شهر دیهوک و برای روستاهای خرو، ازمیغان و کریت هم هرکدام یک برنامه تهیه و به‌زودی پخش خواهد شد.
عرب افزود: با توجه به ظرفیت‌های متعدد شهرستان طبس و زمان محدود برنامه، امکان ضبط برای همه روستاها و نقاط شهری در این موقعیت وجود نداشت و معرفی ظرفیت‌های سایر شهرها و روستاها در اولویت کاری سال جدید است.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان طبس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان طبس
دکمه بازگشت به بالا