گردشگری

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از پلیس‌راه شهرستان بشرویه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از پلیس راه شهرستان بشرویه بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در این بازدید ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه همکاری هایی که ارگان‌های مختلف با پلیس راه انجام می‌دهند در کل استان همچون بشرویه به‌خوبی در حال شکل‌گیری است و همراهی، همدلی و هم‌افزایی بین مدیران باهم را شاهد هستیم و این همراهی‌ها مخصوصاً برای این است که ما در ایام نوروز بتوانیم خدمات سفر را بهتر ارائه کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: بسیار مهم است که در زمان سفر به‌ویژه در ایام نوروز خدمات‌رسانی به مردم به‌درستی انجام شود ازجمله غذا، اسکان و… اما از همه مهم‌تر که باجان مردم سروکار دارد این است که جاده را ایمن‌تر کنیم و شرایط حضور ما در جاده این‌گونه باشد که برای مردم آرامش را به همراه داشته باشد.
عباس‌زاده گفت: ما وظیفه‌داریم شرایط را برای سفر ایمن مردم فراهم کنیم و اولویت یک ما در ستاد خدمات سفر حفظ جان مردم است.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: متأسفانه در بخش فرهنگ ترافیکی کم‌کار کرده‌ایم و به‌تناسب کاری که برای ایمن کردن جاده‌ها انجام داده‌ایم فرهنگ ترافیکی مناسب را ترویج نداده‌ایم.
علی‌زاده فرماندار شهرستان بشرویه نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه تصادف فوتی در محورهای بشرویه نداشته‌ایم و همه سعی ما همراهی تمامی دستگاه‌ها با پلیس راه شهرستان به‌منظور کاهش تلفات جاده‌ای بوده است.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان بشرویه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان بشرویه
دکمه بازگشت به بالا