General manager

برگزاری جشنواره عکس به سبک استان خراسان جنوبی می‌تواند رویه دیگر استان‌ها برای معرفی ناشناخته‌هایشان شود

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برگزاری جشنواره عکس به سبک استان خراسان جنوبی می‌تواند رویه دیگر استان‌ها برای معرفی ناشناخته‌هایشان شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سیدمصطفی فاطمی در بازدید از اولین نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی، گفت: تنوع جاذبه‌های استان خراسان جنوبی بسیار زیاد است تنوع فرهنگ‌ها، رنگ‌ها و اقلیم و در برخی نقاط نیز مثل قلعه‌ها، سکونت‌گاه‌ها و … گویا تاریخ متوقف شده و هنوز کاربرد دارند.
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در این نمایشگاه می‌توان در خراسان جنوبی سیر کرد، آن را حس کرد و اندیشه‌های آنان را شنید. با دیدن این عکس‌ها حس سفر به انسان دست می‌دهد و علاقه‌مند به سفر به این دیار می‌‌شود.
فاطمی گفت: برگزاری جشنواره عکس و نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره، تفکر و ایده خوبی برای شناساندن استان بوده که توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی انجام شده و هنرمندان سراسر ایران را برای ثبت جاذبه‌های استان خود، دور هم جمع کرده است، می‌تواند رویه سایر استان‌ها برای معرفی ناشناخته‌هایشان شود.
او ادامه داد: استان خراسان جنوبی هم از حیث طبیعی و هم حیث فرهنگی و تاریخی پتانسیل‌های فراوانی دارد اما واقعیت این است که این استان به‌خوبی معرفی نشده و مردم هنوز به‌‌خوبی این استان را نمی شناسند
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این نمایشگاه قابلیت‌های زیاد برای معرفی استان دارد و نباید محدود به این مکان شود و باید در مکان‌های عمومی، سیاسی و اجتماعی به نمایش گذاشته شود.
فاطمی گفت: پیشنهاد من این است که در هفته فرهنگی استان، نمایشگاه عکس جشنواره ملی میراث ماندگار به مدت یک هفته در مکان‌های مختلف استان به نمایش گذاشته شود و حتما ما در این زمینه همکاری‌های لازم را خواهیم کرد.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish