Handicrafts

تجلیل از صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی دارای معلولیت خراسان جنوبی

همزمان با هفته معلولین از صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی دارای معلولیت و برگزیدگان جشنواره بین‌المللی همام استان، تجلیل شد.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ومدیرکل بهزیستی استان، به‌همراه معاون صنایع‌دستی استان و جمعی از مسئولین این ادارات کل همزمان با هفته معلولین با بازدید از کارگاه حمایتی تولیدی دستان پرتوان بیرجند، مرکز توان‌بخشی حامی و موسسه خیریه حضرت رسول (ص)، ضمن عرض خداقوت و تبریک هفته معلولین از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و اقدامات صورت‌ گرفته برای جامعه هنرمندان معلول قرار گرفتند.
هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت:.افراد دارای معلولیت صاحب توانمندی‌های بی‌شماری هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد و زمینه شکوفایی آنان فراهم شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: صنایع‌دستی از جمله مشاغلی است که افراد دارای معلولیت با استعداد بالایی که در یادگیری و تولید محصولات هنری دارند، می‌توانند با امکانات در دسترس در این زمینه مشغول به کار شوند.
شاه‌وردی ادامه داد: صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی دارای معلولیت همیشه نشان داده‌اند هیچ چیز مانع تبلور توانمندی‌های آن‌ها نیست و علی‌رغم شرایط سخت جسمانی آثار هنری شاخصی تولید می‌کنند.
در این بازدید‌ها از صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی دارای معلولیت وبرگزیدگان جشنواره بین‌المللی همام استان و یک مربی این مراکز که موفق به کسب مهر اصالت کالا شده بود، تجلیل شد.

 

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish