گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی: خراسان جنوبی قطب گردشگری کویر ایران شود،

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی با داشتن کویر لوت در کشور و در شهرستان‌های کویری می‌تواند به قطب گردشگری کویری جمهوری اسلامی تبدیل شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده روز پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه 1403 در جمع خبرنگاران گفت: اولین جلسه رویداد ملی گردشگری کویر در خراسان جنوبی با همت فرمانداری نهبندان و مسئولان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی از ظرفیت‌های گردشگری فاخری برخوردار است، افزود: یکی از پیشران‌های توسعه استان کویرنوردی است که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
او گفت: استان خراسان جنوبی با داشتن کویر لوت در کشور و در شهرستان‌های کویری می‌تواند به قطب گردشگری کویری جمهوری اسلامی تبدیل شود.
عباس‌زاده افزود: به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیران خلاق استان ما امسال در فصل گردشگری، یک رویداد بسیار بزرگ برای معرفی کویر و بخش گردشگری خواهیم داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز اولین جلسه برای رویداد ملی گردشگری کویر برگزار و تمهیدات لازم برای این مهم اخذ شد، گفت: در استان خراسان جنوبی در دل کویر لوت و منطقه دهسلم نهبندان، گرم‌ترین نقطه جهان را داریم که مهم‌ترین جاذبه گردشگری است.
او عنوان کرد: کوه‌های مریخی و مرتفع‌ترین تپه‌های شنی جهان در استان خراسان جنوبی واقع است که ظرفیت خوبی برای رونق گردشگری است.
عباس‌زاده گفت: امکان شترداری، ظرفیت‌های کشاورزی و صنایع‌دستی که از قِبل کویر و همزیستی کویر است، ظرفیت بالای این رویداد ملی خواهد بود که برای مردم استان و کشور یک ظرفیت جدید است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: اولین رویداد ملی گردشگری کویر در فصل گردشکری استان یعنی آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان نهبندان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان نهبندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی