Tourism

تهیه ۶۰بسته سرمایه‌گذاری گردشگری خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تهیه بیش از ۶۰بسته سرمایه‌گذاری گردشگری استان خبر داد.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در بازدید از دفتر تحریریه روزنامه‌های آوای خراسان جنوبی و زعفران به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز، بیان کرد: از سوی این اداره‌کل ۶۰ بسته سرمایه‌گذاری در گردشگری تهیه شده که آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: صنعت گردشگری از پیشران‌های اقتصادی استان است و باید توجه ویژه به حوزه گردشگری شود.
شاه‌وردی بر لزوم معرفی هرچه بیشتر، بهتر و هدفمند جاذبه‌های استان و معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه رسانه تأکید کرد و گفت: معرفی و نمایش جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان باعث رونق‌بخشی به حوزه گردشگری می‌شود.
او افزود: در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان در یکسال اخیر بالغ بر ۴۰۰ دقیقه محتوا تولید شده و دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار نیز با حضور ۶۵ عکاس کشوری برگزار شد که ۲ هزار عکس با کیفیت از جاذبه‌های استان تحویل دبیرخانه جشنواره شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اضافه کرد: ۱۰۰ عکس راه‌یافته به نمایشگاه که توسط هیئت داواران انتخاب شده طراحی و آماده شده و این عکس‌ها در مراکز منتخب استان‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.
شاه‌وردی گفت: فصل گردشگری استان برای پاییز تدوین و برنامه‌ریزی شده است که هدف اصلی فصل گردشگری معرفی پتانسیل‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی، اقتصادی و کشاورزی استان است.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish