Tourism

افتتاح ایستگاه راهنمای مسافر در ورودی شهر اسلامیه شهرستان فردوس

ایستگاه راهنمای مسافر در ورودی شهر اسلامیه شهرستان فردوس روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور بخشدار اسلامیه، شهردار و اعضای شورای شهر اسلامیه افتتاح شد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده اظهار کرد: با عنایت به قرار داشتن شهرستان فردوس در کریدور شمال به جنوب و مسیر تردد زائران امام هشتم (ع) و‌نظر به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و افزایش حجم مسافرت هموطنان و تصمیم شورای اسلامیه مبنی بر استفاده بهینه از این فرصت بوجود امده در راستای حمایت از بخش گردشگری و معرفی ظرفیت‌های شهرستان، ایستگاه راهنمای مسافر در ورودی شهر اسلامبه از سمت مشهد مقدس ( میدان بسیج ) افتتاح و اماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.
رییس اداره میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: این اقدام به منظور ساماندهی اماکن اقامتی و اطلاع‌رسانی و توزیع برخی محصولات فرهنگی با هدف آشناسازی مسافران با ظرفیت‌های شهر و نحوه تردد در مسیرهای آن انجام می‌شود.
شبنم‌زاده با اشاره به لزوم معرفی جاذبه‌های شهرستان و ارائه خدمات به مسافران و راهنمایی گردشگران تصریح کرد: با استقرار کانکس ایمنی سلامت و بشردوستانه در ورودی شهرستان از سمت دیهوک (میدان گلشن) توسط جمعیت هلال احمر و ورودی باغستان (جنب پلیس راه) توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و امور عشایر و همکاری بخش خصوصی، اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع بروشورهای معرفی شهرستان و راهنمایی برای اسکان مسافران تا پایان تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish