Tourism

بازدید کمیته نظارت و بازرسی از وضعیت ایستگاه‌های خدمات‌رسانی نوروزی شهرستان قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات از بازدید کمیته نظارت و بازرسی از وضعیت ایستگاه‌های خدمات‌رسانی نوروزی شهرستان قاین خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده گفت: از جمله مصوبات جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قاینات، بازدید نظارتی کمیته بازرسی ستاد از امکانات، تسهیلات فراهم شده و آخرین وضعیت ایستگاه‌های خدمات رسانی نوروزی است که توسط فرماندار مورد تأکید قرار گرفت و خواستار ارائه گزارش در اسرع وقت شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات اضافه کرد: در اجرای این مصوبه گروه اعزامی کمیته نظارت و بازرسی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در محور قاین خضری دشت بیاض بازدید به عمل آورد.
عباس‌زاده گفت: در این بازدید معاون فرماندار و مسئول کمیته نظارت و بازرسی به اتفاق دبیر ستاد از 4 ایستگاه قاین، نیمبلوک، خضری دشت بیاض و آب ترش اعم از ایستگاه خدمات‌رسانی به مسافران و زائران، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید کردند.
او بیان کرد: در اکثر ایستگاه‌های شهرستان شرایط رضایت‌بخش بود و بعضی نکات و نواقص نیز به متصدیان یادآوری و انتظارات مبنی بر تسریع در رفع نواقص تذکر داده شد.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish