Tourism

کمیته‌های تخصصی انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با فرارسیدن روز جهانی و هفته گردشگری، کمیته‌های تخصصی انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی بیان کرد: انجمن حرفه‌ای نوپای راهنمایان گردشگری خراسان جنوبی در راستای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت جامعه راهنمایان استان، برنامه‌ریزی‌های مدونی را انجام داده‌اند که از جمله آن برگزاری تورهای آشناسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی راهنمایان است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: این انجمن نوپا هم اکنون با آغاز هفته گردشگری گام موثری دیگر را برخواهند داشت و آن تشکیل کمیته‌های تخصصی خواهد بود.
او ادامه داد: از جمله کمیته‌های تخصصی که در خراسان جنوبی تشکیل خواهند شد، کمیته طبیعت گردی، کمیته صنایع‌دستی و سوغات، کمیته آموزش، کمیته روابط‌عمومی و بین الملل و کمیته روابط صنفی و حقوقی خواهد بود که با اولویت‌های مورد نظر این استان برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در صنعت گردشگری همخوانی دارند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish