Tourism

مدرس دانشگاه تهران در غرفه خراسان جنوبی: ارائه مباحث فرهنگی باید جذاب باشد

مدرس دانشگاه و دانشیار گروه تاریخ دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه تهران در بازدید از غرفه خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع‌دستی در تهران اظهار داشت: ارائه مباحث فرهنگی هر استان به شکل سیستم جذاب، بسیار اهمیت دارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، غلامرضا هروی روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ بیان داد: امسال خراسان جنوبی حضور متفاوت و قدرتمندی داشته است.

مدرس دانشگاه و دانشیار گروه تاریخ دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه تهران افزود: سیستم‌های الکترونیکی و پخش تصاویر زنده از جمله حرکت‌های نو و جدیدی است که در این نمایشگاه اجرا شده است انجام این شیوه های تبلیغاتی می‌تواند استان را بهتر برای ایران معرفی کند.

هروی تصربح کرد: اگرچه خراسان جنوبی دارای پتانسیل‌های عظیم فرهنگی است اما متاسفانه آن ظور که باید و شاید معرفی نشده است .

او اظهار کرد: در این نمایشگاه استان با نوآوری و خوب معرفی شده است و به صورت فعال و با یک طبع بلند و نگاه صمیمانه، جذابیت‌های استان را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است؛ توانمندی‌ها و گنجینه‌ای از داشته‌های خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی در تهران ارائه شد.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish