Tourism

معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی به مسافران و گردشگران نوروزی

مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی می‌شوند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمود مقانی در جلسه هم‌اندیشی کمیته تولید و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان که با حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان در محل باغ و عمارت جهانی اکبریه برگزار شد، بیان کرد: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به‌صورت ابتکاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.
مشاور استاندار و مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی افزود: با توجه ظرفیت‌های غنی و تنوع حوزه گردشگری استان درزمینه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری، خراسان جنوبی می‌تواند به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود و زمین ماندگاری مسافران در استان افزایش یابد.
مقامی ادامه داد: در این مسیر می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کرد و از طرفی همگام به معرفی جاذبه‌های گردشگری این شرکت‌ها به مسافران و گردشگران نیز معرفی شوند.
در پایان مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان به بیان مشکلات، پیشنهاد‌ها و نظرات خود پرداختند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish