Cultural Heritage

سرکنسول ترکیه در مشهد: باغ و عمارت جهانی اکبریه قابل وصف نیست

سرکنسول ترکیه در مشهد گفت: باغ و عمارت جهانی اکبریه قابل وصف نیست و منحصر به‌فرد است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سینان جم باش، عصر روز شنبه 29 اردیبهشت 1403 در بازدید از باغ و عمارت جهانی اکبریه و موزه‌های واقع در مجموعه، این باغ تاریخی را غیر قابل وصف و یک باغ منحصر به‌فرد در دل کویر دانست و بیان کرد: حتما باید از باغ و عمارت جهانی اکبریه دیدن کرد تا زیبایی و عظمت آن را درک کرد.
سرکنسول ترکیه در مشهد ضمن بیان اینکه تاریخ و فرهنگ مردم ایران و ترکیه از هزاران سال پیش به هم گره خورده و ما مردمانی با باورها و فرهنگ‌های مشترک هستیم، افزود: برگزاری تور به مقصد ایران برای مردم ترکیه برگشت به تاریخ خود خواهد بود.
او مردم خراسان جنوبی را مانند مردم ترکیه بسیار مهمان‌نواز توصیف کرد و گفت: شهر بیرجند از تمیزترین شهرهایی است که تاکنون دیده‌‌ام و از اقامت در این شهر بسیار لذت بردم.
سینان جم باش تاکید کرد: برای برگزاری تور به مقصد خراسان جنوبی حتما برنامه‌ریزی خواهد شد و ورود یک توریست به این استان، هزاران توریست را به دنبال خواهد داشت.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish