Cultural Heritage

دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قاین به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات با حضور در اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات، فرارسیدن هفته میراث‌فرهنگی را تبریک گفت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سرهنگ فرحبخش ثانی با اشاره به شعار سال، بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجود در بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای بالفعل کردن توانمندی‌ها تأکید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات افزود: خوشبختانه شئونات دینی و اسلامی با وجود سفر گردشگران با فرهنگ و دیدگاه‌های مختلف، به شهرستان قاینات رعایت می‌شود.
حمید عباس‌زاده رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور میهمانان، به معرفی فعالیت‌های یک‌سال گذشته اداره به ویژه در حوزه میراث فرهنگی پرداخت. او به نامگذاری روزهای هفته اشاره کرد که ۳ و ۴ خرداد با توجه به سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز روز مقاومت مردم دزفول و روز ۵ خرداد نیز به نام روز میراث دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.
در این دیدار سرهنگ رحمانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهید آوینی قاینات نیز فرمانده ناحیه مقاومت سپاه را همراهی می‌کرد و در پایان دیدار، میهمانان با حضور در اتاق حسین خسروی، همکار ایثارگر و جانباز اداره، از خدمات نامبرده تقدیر به عمل آوردند.

Show More

Qaenat office

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish