Cultural Heritage

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند منعقد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از انعقادتفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دانشگاه بیرجند خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی و فراهم کردن زمینه‌های تبادل اطلاعات و گسترش همکاری‌های آموزشی، فی‌مابین دانشگاه بیرجند و اداره‌کل، روز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی به امضای رسید.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: این تفاهم نامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین برای ارتقاء سطح همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه‌های انجام پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز، مشاوره و ارائه راه‌حل‌های علمی و فنی در رابطه با مسائل مرتبط با حوزه‌های میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی مورد نیاز در زمینه انواع طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط، برگزاری همایش‌های علمی و کارگاه‌ها و دوره‌های آموشی، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی – کاربردی و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، تشکیل اتاق فکر در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی است.
او ادامه داد: این تفاهم‌نامه در ۱۱ ماده از زمان امضاء و مبادله به مدت ۳ سال به اجرا گذاشته می‌شود که درصورت توافق طرفین مدت زمان اجرای آن قابل تمدید خواهد بود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish