Cultural Heritage

پیام فرماندار خوسف به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی

فرماندار شهرستان خوسف به مناسبت روز موزه و میراث‌فرهنگی و آغاز این هفته پیامی به شرح ذیل صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
میراث فرهنگی میهن عزیزمان ایران اسلامی به عنوان شناسنامه این سرزمین از فرهنگ و هویت مردمانش سخن می‌گوید و به تاریخ مدنیت در این کره خاکی درازا دارد و به یاد ما می آورد که ایرانی و مسلمان هستیم و این، میراث گرانبهایی است که نسل حاضر میبایست برای آیندگان امانت داری کند.
امروزه میراث فرهنگی در کنار کارکردهای متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، به‌ مثابه رسانه‌ای پویا، داشته‌ها و دستاوردهای دیروز ملت‌ها را به امروز و فردا پیوند می‌زنند و به عنوان زبان ارتباطی فراملی، موجب ایجاد و تقویت تفاهم میان اقوام می شوند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۸ اردیبهشت «روز جهانی موزه و میراث فرهنگی» ، آغاز هفته میراث فرهنگی را به تمامی کارکنان و فعالان حوزه میراث فرهنگی بویژه رئیس وکارکنان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری ودست اندرکاران ودوستداران میراث،فرهنگ وصنایع دستی تبریک عرض نموده، آرزومندم در حفظ، صیانت و معرفی هرچه بهتر تاریخ گذشته، آثار باستانی و میراث فرهنگی این مرز و بوم به مردم وتلاش جهت ثبت قابلیتهای شهرستان مستعد ودارای هویت دیرینه ، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.
محمدعلی ایمانی
فرماندار شهرستان خوسف

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish