General manager

تکریم و تجلیل از 14 بازنشسته میراث فرهنگی خراسان جنوبی

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 14 بازنشسته اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تقدیر شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز چهارشنبه 21 تیرماه ۱۴۰2 در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: در دین اسلام نیز در آیات و روایت‌های متعدد بر تکریم و احترام به سالمندان تأکید شده است.و باید زحمات 30 ساله بازنشستگان مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی راه‌های حل مشکلات این عزیزان در واقع به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم‌اندازی روشن، امیدوارکننده و عزت‌مندانه برای جامعه شاغلین است.
شاه‌وردی گفت: ارج نهادن به شخصیت و قدردانی از خدمات ارزشمند بازنشستگان از اهداف اصلی نامگذاری روز خانواده و تکریم بازنشستگان است، که باید مورد توجه قرار گیرد.
او بیان کرد: بازنشستگان گنجینه گرانبهایی از تجربه و تخصص هستند و این عزیزان عمر شریف و بهترین دوران زندگی خود را در مسیر اعتلای ایران اسلامی سپری کرده‌ و پس از سال‌ها خدمت و تجربه‌اندوزی به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish