General manager

برپایی میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه شهرستان طبس

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس گفت: هم ‌زمان با روز جمعه 3 شهریورماه و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان با برپایی میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه، رودرو و از نزدیک با مردم گفتگو و درخواست‌ها و مشکلات مراجعین را بررسی و پاسخ دادند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه را امری سازنده برای گره‌گشایی از کار مردم دانست و بیان کرد: از جمله آثار برپایی میز خدمت و پاسخگویی مستقیم به مردم و مراجعان اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: مهم‌ترین درخواست‌های مردم، تسهیلات برای اجرای طرح‌های گردشگری و راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی، ثبت آثار تاریخی و مرمت و بازسازی بناها و بافت‌های تاریخی، اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای هدف و تامین زیرساخت مناطق گردشگری در سطح شهرستان بود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish