General manager

اعزام دو نفر از کارکنان میراث‌فرهنگی ‌به عتبات عالیات برای بازرسی و ارزیابی از مواکب استان خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از اعزام دو نفر از کارکنان میراث‌فرهنگی ‌به عتبات عالیات برای بازرسی و ارزیابی از مواکب استان خراسان جنوبی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: علی علیزاده بیرجندی و سعید مکرمی‌فر از کارکنان این اداره کل بر اساس ابلاغیه اداره کل بازرسی استانداری خراسان جنوبی بهمراه ۵نفر دیگر از سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای بازرسی و ارزیابی عملکرد مواکب استان خراسان جنوبی مستقر در کاظمین، کربلا و نجف عازم عتبات عالیات شدند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: نیروها قبل از برپایی مواکب در تاریخ 1 شهریورماه اعزام و تا اربعین 14 شهریورماه در محل استقرار مواکب حضور داشتند و در این ارزیابی بیش از ۵٢ موکب مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند.
شاه‌وردی ادامه داد: همچنین بروشورهایی برای راهنمایی زائرین به تعداد ٢ هزار عدد توسط این اداره‌کل چاپ و در مرز مهران توزیع شد و برای همسان سازی امورات بازرسی تعداد ۶ دست جلیقه نیز با آرم بازرسی استانداری چاپ و مورد استفاده قرار گرفت.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish