General manager

پاسخ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی به مردم از طریق سامانه سامد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست‌های مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی استان شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز دوشنبه 30 آبان‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست‌های مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تأکید و اظهار کرد: «سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت امکان بسیار خوبی است تا مردم به‌صورت مستقیم و راحت، مسائل و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.»
شاه‌وردی افزود: «حضور مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است، چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواست‌ها، مراجعه‌های حضوری و زمان رسیدگی به شکایت‌ها کاهش پیدا می‌کند. استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است. »
او گفت: «مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط مخاطبان مربوط به وضعیت باغ و عمارت جهانی اکبریه و واگذاری به بنیاد مستضعفان، محوطه شهر قدیم قاین،‌ دریافت تسهیلات، مرمت آثار و بافت‌‌های تاریخی، مجوزهای صنایع‌دستی و تقدیر و تشکر از عملکرد اداره‌‌کل بود که ضمن پاسخ و ارائه توضیحات کامل، مقرر شد برخی موارد حضوری برای نتیجه به اداره‌کل مراجعه کنند و برخی موارد مطرح‌شده برای پیگیری به معاونان ارجاع شود.»
شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص دستگاه‌های دولتی اعلام کنند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish