General manager

جهاد تبیین شاه‌کلید بصیرت افزایی برای جوانان و نوجوانان

معاون سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین شاه‌کلید رفع مشکلات کنونی کشور و لازمه بصیرت افزایی برای قشر جوان و نوجوان است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سرهنگ نوفرستی معاون سیاسی سپاه استان در جلسه گرامیداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی از بسیجیان اداره‌کل برگزار شد گفت: سرمایه انسان بصیرت است و اگر بصیرت نباشد، انسان به تکامل نخواهد رسید.
معاون سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان در اتاق‌های فکرشان بر کوچک‌ترین مسائل کارشناسی کرده و به‌صورت هماهنگ عمل می‌کنند اما به فضل خداوند مکر آن‌ها به خودشان بازمی‌گردد و در تنگناها این دست غیبی الهی است که به کمک مردم ایران اسلامی آمده است
نوفرستی افزود: بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن ازجمله راهبردهایی است که می‌تواند نقشه راه تمام عوام و خواص باشد؛ زیرا در این عرصه برای فائق آمدن بر جنگ نرم و توجه به لایه‌های جنگ نرم دشمن چون جریحه‌دار نمودن احساسات، عواطف، هنجارها، ارزش‌ها و باورهای مهم جامعه است که از طریق مدیریت بر ادراکات، احساسات و باورسازی در مقابل باورسوزی دشمن از الزامات و کار ویژه بصیرت است.
او گفت جهاد تبیین و بصیرت افزایی به‌عنوان اساسی‌ترین راهبرد است که با استفاده از مبانی نظری و استدلال‌های لازم و با تأکید بر نظریه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دنبال ارائه راهکارهایی مؤثر به‌منظور پیشگیری و مقابله با آثار و پیامدهای سوء و زیان‌بار جنگ نرم است.
معاون سیاسی سپاه خراسان جنوبی گفت: اگر دین وارد زندگی جوانان و نوجوانان شود و از طریق تبیین درست‌دین جوانان به احکام و مبانی دینی علاقه‌مند شوند دیگر جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای نخواهد توانست اعتقادات و باور آنان را دچار خدشه نماید و لازمه ورود دین به زندگی انسان‌ها هم تبیین ساده و کاربردی مبانی آن است.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish