General manager

نشست مدیرکل میراث فرهنگی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در جلسه‌ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعتبارات سال ۱۴۰۲ را پیگیری کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در نشست صمیمی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبارات سال ۱۴۰۲ و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان را بررسی و پیگیری کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تعاملات بسیار مثبت و سازنده‌ای با دستگاه‌های اجرایی استان دارد و با تعامل و همدلی می توان زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم کرد.
حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سال گذشته گفت: معرفی جاذبه‌ها تأثیر بسیار خوبی در جذب گردشگر در استان داشته است و باید از این فرصت با معرفی بهتر و بیشتر استان در سطح ملی و بین‌المللی بهره برد و از طریق رونق گردشگری به پیشرفت و توسعه استان کمک کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: وظیفه ما است که اهتمام و تلاش برای رونق بخشیدن حوزه گردشگری استان را مدنظر قرار داده و با اعتبارات و تخصیص بودجه، این حوزه، حمایت کنیم.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish