General manager

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، گردهمایی کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی همراه با تجلیل از خانواده های شهدا، ایثاگران، بسیجیان و تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان اداره‌کل شامگاه روز سه‌شنبه 29 فرودین ماه در محل تالار ایرانیان برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، این گردهمایی با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و کارکنان اداره‌کل برگزار شد و کارکنان این دستگاه اجرایی در فضایی صمیمی و معنوی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان از برنامه شاد و متنوع که با حضور میهمانان مطرح کشوری و استانی برگزار شد، استفاده کردند.
در این گردهمایی، هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکارانش در ماه پر خیروبرکت رمضان، گفت: در سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های سه‌گانه اداره‌کل رخ داد و این اقدامات را مرهون تلاش همکاران خود دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن تشکر از کارکنان اداره‌کل که در ستاد اجرایی خدمات سفر حضور فعال داشتند تا سفر خوب و خاطرانگیزی برای مسافران و نوروزی شیرین برای هم استانی رقم بزدند، برگزاری موفق پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان و حضور متفاوت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، برگزاری رویداد اولین ثبت زمینی دمای هوای بیابان لوت در استان، ثبت یک اثر جهانی و ثبت ملی آثار تاریخی و … را از برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته دانست
شاه‌وردی گفت: امیدوارم در سال پیش رو باهمت و تلاشی مضاعف، بتوانیم گام‌های مؤثرتری درراه حفظ، معرفی و شناساندن میراث این خطه از سرزمینمان برداریم.
این گردهمایی که با حضور هنرمند برجسته کشور حسین ریوندی و گروه هنری موسسه افق هزاره استان برگزار شد با تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثاگران بسیجیان و تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان اداره‌کل و همکاران حوزه معاونت میراث‌فرهنگی همراه بود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish