Handicrafts

برگزاری دوره آموزشی پیشرفته حوله بافی سنتی در روستای تیغدر قاین

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: با حضور معاون صنایع‌دستی استان، آزمون پایان دوره حوله بافی پیشرفته در روستای تیغدر قاین برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده ضمن قدردانی و استقبال از حضور معاون صنایع‌دستی استان، آن را نشانه ای از اهتمام معاونت به نظارت و همکاری برای اجرای دوره‌های کیفی که منتج به ورود هنرآموز به بازار کار و هنر می‌شود دانست.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: دوره پیشرفته تخصصی آموزش حوله بافی سنتی که با شرکت 13 تن از هنرآموزان در روستای تیغدر در حال برگزاری بود، به روزهای پایانی خود رسید و هنرآموزان آموخته‌های خود را در معرض آزمون عملی و نظری قرار دادند.
او با اشاره به ابراز رضایت فولادی معاون صنایع‌دستی استان، از نحوه ارائه و محتوای آموزشی و قول مساعد برای تسهیل بیشتر فعالیت هنرمندان، اجرای دوره‌های آموزشی و به آموزی را در ترویج هرچه بیشتر صنایع‌دستی و جذب جوانان و علاقه‌مندان رشته‌های مختلف آن، رونق و توسعه هنر، اشتغال‌زایی و کارآفرینی مهم و موثر اعلام کرد.

Show More

Qaenat office

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish