Tourism

به مناسبت دهه فجر تور گردشگری اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان فردوس برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر، تور گردشگری اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان فردوس به همت امور بانوان فرمانداری و با مساعدت و همکاری شهرداری فردوس برگزار شد .
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این برنامه که با هدف ایجاد نشاط و شادابی و امیدآفرینی در بین بانوان و نیز آشنایی با فرهنگ و آیین کهن بومی و نبوغ گذشتگان این دیار برگزار شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس افزود: در این تور از شهر تاریخی تون، محله تاریخی سردشت، موزه‌ی مردم‌شناسی، بناهای تاریخی شهرستان و مجموعه قنات جهانی بلده و … بازدید و توضیحات فنی و کارشناسی توسط کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی شهرستان ارایه شد .
شبنم‌زاده اظهار کرد: هم‌چنین شرکت‌کنندگان با حضور در مردخانه قنات جهانی بلده در نشست تخصصی زیست محیطی با محوریت حفظ زیست‌بوم‌ها و عناصر حیاتی قنات بلده شرکت کردند و آموزش‌های لازم برای حفظ ارزش‌های زیست محیطی با مشارکت بانوان، را دیدند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish