Tourism

نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و مشاغل خانگی فردوس افتتاح شد

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: در آغاز سفرهای نوروزی، نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و مشاغل خانگی فردوس با حضور مردم و مسئولان و امام جمعه شهر فردوس افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده بیان کرد: این نمایشگاه در ساختمان بازارچه صنایع‌دستی فردوس درمجموعه گردشگری پارک تون با ظرفیت ۲۲ غرفه صنایع‌دستی راه اندازی شد.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فردوس افزود: در مجموع شهرستان بیش از ۵ نمایشگاه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب دایر خواهد بود.
شبنم‌زاده افزود: در این نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی از جمله سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی،حوله دستباف، گلیم و کفش، محصولات چوبی، گلدوزی و بافتنی و سوغات عرضه شده است.
مهدی روشن فرماندار و رییس ستاد سفر شهرستان فردوس ضمن تشکر از مجموعه میراث‌فرهنگی و شهرداری فردوس در راه‌اندازی این نمایشگاه نوروزی، بر اهمیت توجه به صنایع‌دستی و مشاغل خانگی تاکید و تصریح کرد: بازارچه مذکور هر چه سریع‌تر تکمیل و تجهیز و در راستای حمایت از بخش خصوصی تحویل صنعتگران حوزه صنایع‌دستی شود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish