Tourism

در طرح سلامت نوروزی؛ ۱۰ ماموریت توسط اورژانس هوایی در خراسان جنوبی انجام شد

معاون فنی و عملیات اورژانس خراسان جنوبی گفت: در طول مدت طرح سلامت نوروزی ۱۰ مأموریت توسط اورژانس هوایی در خراسان جنوبی انجام و این اورژانس ۱۴ مصدوم را در طول طرح منتقل کرده است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباسی صبح شنبه 18 فروردین‌ماه 1403 با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی در حوزه فوریت‌های پزشکی از ۲۴ اسفند پارسال آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت، اظهار کرد: در طول طرح ۸۵ پایگاه اورژانس فعال بودند.
معاون فنی و عملیات اورژانس خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین در طول این طرح ۲ دستگاه بالگرد اورژانس هوایی نیز در بیرجند و طبس آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز در مواقع اورژانسی بودند.
او اظهار کرد: طی مدت طرح، ۱۰ مأموریت توسط اورژانس هوایی انجام و این اورژانس ۱۴ مصدوم را در طول طرح منتقل کرده است.
عباسی با بیان اینکه در ۳ شهرستان خراسان جنوبی نیز برای حوادث پر تلفات اتوبوس آمبولانس فعال بوده است، گفت: این اتوبوس آمبولانس‌ها نیز یک مأموریت در طول طرح انجام دادند.
معاون فنی و عملیات اورژانس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس‌ها سه مصدوم را در عملیات‌های خود منتقل کردند، بیان کرد: در شهرستان فردوس یک ایستگاه کمپ سلامت نیز برای راهنمایی مسافرین نوروزی و اندازه‌گیری فشار خون فعال بوده است.
او در زمینه آمارهای عملیات اورژانس گفت: در طول طرح سلامت نوروزی در خراسان جنوبی ۱۴ هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس برقرار شد.
عباسی افزود: این تماس‌ها به ۷ هزار و ۸۲۲ مأموریت منجر شد که ۵۰۰ مأموریت تصادفی بوده است و خوشبختانه توانستیم به حدود ۷۰۰ مصدوم امدادرسانی کنیم.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish