Tourism

دیدار کارکنان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرایان با امام جمعه شهرستان

مسئول میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان به اتفاق همکاران با امام جمعه شهرستان، به مناسبت هفته گردشگری دیدار و گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کردند.
و به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضائی نیا گفت: سرایان به لحاظ فرهنگی و تاریخی و ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری بسیار غنی است.
امام جمعه شهرستان سرایان ضمن تشکر از اقدامات خوب میراث‌فرهنگی، رهنمودهایی در راستای مرتفع شدن مشکلات و چالش‌های بیان کرد.
تقی عیدی مسئول میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های امام‌جمعه شهرستان، ظرفیت‌های شهرستان سرایان را در حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بسیار ویژه و خاص برشمرد و گزارشی از عملکرد و فعالیتهای این اداره ارائه کرد.


در ادامه امام جمعه شهرستان به‌همراه رییس اداره تبلیغات و مسئول میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان از پروژه در حال اجرا حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیدن کردند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish