Tourism

حمایت از شرکت تعاونی‌های صنایع‌دستی برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی در تهران گفت: از شرکت تعاونی‌های صنایع‌دستی برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف حمایت می‌کنیم.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مهدی مسکنی روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به علاقه خود به استان خراسان جنوبی اشاره و اضافه کرد: با وجود علاقه و شناخت نسبی استان، در بازدید از این نمایشگاه با اثر ثبت جهانی ژئوپارک طبس و آسبادهای نهبندان آشنا شدم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش تعاون ۳ هزار و ۵۰۰ تعاونی صنایع‌دستی در کشور وجود دارد که بیشتر آنها در استان‌های جنوبی، شرقی و کم‌برخوردار کشور هستند.

او با اشاره به اینکه بانوان عمده اعضا و شاغلان این تعاونی‌های صنایع‌دستی هستند، افزود: یکی از سیاست‌های اصلی وزارت این است که در تفاهم‌نامه‌ وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری، این بخش در قالب تعرفه‌ها و تبصرهای قانونی موجود در احکام بودجه ۱۴۰۲ حمایت شود. امید است در کارگروه مشترک بین دو وزارتخانه این اقدامات عملیاتی شود.

او عنوان کرد: حمایت از تعاونی‌های صنایع‌‌دستی برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف در دستور کار است و هر تعاونی که شرایط حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را داشته باشد معاونت تعاون از ان حمایت می‌کند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish