Tourism

رضایت صنعتگران خراسان جنوبی از حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی از رضایت صنعتگران خراسان جنوبی برای حضور در نمایشگاه، استقبال خوب مردم، فروش بالا و… در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حسنعلی فولادی به حضور نمایندگانی از روستای جهانی خراشاد و خوسف شهر ملی مله‌بافی در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه امسال استقبال مردم و صنعتگران از نمایشگاه صنایع‌دستی نسبت به به سالهای قبل پرشورتر است و خراسان جنوبی بیشترین صنعتگران را در بین استان‌ها در این نمایشگاه دارد.
معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: برای اولین بار جشنواره صنایع‌دستی بسیج در حال برگزاری است که سه نفر از برگزیدگان استان در این نمایشگاه غرفه دارند.
فولادی ادامه داد: در قالب خوشه‌های صنایع‌دستی طی سالیان گذشته بیش از سه هزار صنعتگران صنایع‌دستی خراسان جنوبی تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان و عشایری قرار گرفتند.
او با اشاره به اینکه رشته‌های صنایع‌دستی مزیت‌دار شهرستان‌ها را به نمایشگاه آوردیم، تصریح کرد: صنعتگران از استقبال عمومی، فروش و بازاریابی رضایت دارند وامید است این نمایشگاه پنجره جدیدی برای فروش صنایع‌دستی ایجاد کند که یکی از مشکلات صنعتگران است.
فولادی بابیان اینکه در حوزه آموزش و تولید صنایع‌دستی در استان مشکلی وجود ندارد، گفت: اما به لحاظ موقعیت جغرافیای و بازار صنعتگران صنایع‌دستی استان با مشکل فروش و بازاریابی مواجه هستند.
معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی خراسان جنوبی عنوان کرد: امیدواریم با برقراری ارتباط صنعتگران استان با شرکت‌های بزرگ تجاری باب جدیدی را درفروش صنایع‌دستی گشوده شود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish