Tourism

اولین خانه مسافر مجوزدار خراسان جنوبی افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: نخستین خانه مسافر مجوزدار خراسان جنوبی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی،هادی شاه‌وردی بیان کرد: خانه مسافر به انواع واحدهای اقامتی مستقل با کاربری مسکونی و دارای مالکیت خصوصی اطلاق می‌شود که به لحاظ عرفی و حقوقی قابل سکونت باشد که این واحدها پس از أخذ پروانه بهره‌برداری مجاز به پذیرش و اسکان گردشگران داخلی و خارجی است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه وقتی پروانه بهره‌برداری یک‌خانه مسافر صادر می‌شود باید در تمام ایام آماده پذیرش مسافر و گردشگر باشد، افزود: خانه مسافر می‌تواند ویلا، سوئیت و یا یک واحد آپارتمانی باشد
شاه‌وردی با اشاره به اینکه این خانه مسافر مجوز دار خراسان جنوبی در نزدیکی بند امیر شاه قرار دارد، گفت: متراژ این خانه مسافر 435 مترمربع است و برای آن 50 میلیون تومان هزینه شده است.
او یادآور شد: امیدواریم در نوروز 1402 بتوانیم بهترین خدمات را به گردشگران و مسافران نوروزی به استان ارائه دهیم و خاطره خوشی از اقامت در شهرستان‌های خراسان جنوبی را برای آنان رقم بزنیم.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish