Tourism

معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی از اجرای پویش نوروزی «کاش بودی و میدیدی» خراسان جنوبی تقدیر کرد

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پویش «کاش بودی و می‌دیدی» فعالان گردشگری و مجازی استان خراسان جنوبی تقدیر کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علی‌اصغرشالبافیان در صفحه اینستاگرامش نوشت: این روزها، مسافران و گردشگرانی که به خراسان جنوبی سفر می‌کنند به‌واسطه کارنو و خلاقانه‌ی کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان با محوریت روابط عمومی استانداری و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در قالب پویش #«کاش_بودی_و_می‌دیدی» در حال شناخت جاذبه‌های گردشگری و روایت‌های متفاوتی از نقاط مختلف این استان هستند.
معاون گردشگری کشور همراهی علاقه‌مندان به گردشگری، فعالان فضای مجازی و خصوصاً هنرمندان، سبب شده کاری نو برای معرفی هرچه بهتر این استان رقم بخورد. از اقدام تحسین‌برانگیز و مؤثر جوانان دست‌اندرکار این پویش تشکر و قدردانی می‌کنم.
پویش #«کاش_بودی_و_می‌دیدی» در شش بخش معرفی جاذبه‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی و هتل‌ها، غذاهای سنتی، آداب‌ورسوم مناطق، صنایع‌دستی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعالیت دارد و به شکل هنرمندانه‌ای به اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی می‌پردازد.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish