Tourism

شروع مرحله دوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از شروع مرحله دوم استانداردسازی سایرتاسیسات گردشگری استان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌‌وردی گفت: مرحله دوم استاندارد سازی تاسیسات گردشگری شرق استان از تاریخ 25 اردیبهشت آغاز شده است و تا 30 اردیبهشت ادامه دارد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: فرایند استانداردسازی به منظور ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران برای ارائه خدمات با کیفیت در استان وبراساس بخشنامه‌های ابلاغی توسط شرکت عامل تطبیق آغاز می‌شود.
شاه‌وردی گفت: در این خصوص تأسیساتی که دارای ضوابط مشمول استاندارد هستند از قبیل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، رستوران‌های بین‌راهی و … در این چرخه قرار خواهند گرفت که براساس شاخص‌های استاندارد ابلاغ شده با توجه تعیین سطح کمی و کیفی تأسیسات گردشگری و خدمات ارائه شده در واحد از سوی شرکت عامل تطبیق، ارزیابی و پس از رفع معایب و نواقص توسط بهره‌بردار با طرح موضوع در کمیسیون درجه‌بندی نسبت به تثبیت، تنزیل و یا ارتقا درجه آن اقدام می‌شود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish