میراث‌فرهنگی

حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی در میز خدمت پاسخگویی به مطالبات مردم بشرویه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با حضور در میز خدمت، پاسخگوی مطالبات مردم در محل هیات فاطمیه بشرویه بود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی، صبح امروز چهارشنبه 4 مردادماه 1403 بهصورت مبسوط و مستدل به مطالبات مردم بشرویه پاسخ داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، دسترسی سریع و آسان مردم به مسئولان در میز خدمت را فرصتی مغتنم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم ذکر کرد و افزود: دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم از مزایای میز خدمت است و از همه مهمتر اینکه مسئولان نیز از نزدیک دغدغه‌های مردم را لمس خواهند کرد.
او تاکید کرد: ما از همه ظرفیت‌ها برای رشد گردشگری، حفاظت از آثار تاریخی و توسعه صنایع‌دستی استان بهره‌گیری می‌کنیم و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان از اولویت‌های اداره‌کل است.
شاه‌وردی گفت: شهرستان بشرویه از شهرهای تاریخی استان است که اماکن تاریخی، مذهبی و جاذبه‌های دیدنی بسیاری را در دل خود جای داده است و این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیای طبیعی و زیست بوم از سه محور غربی کوهستانی، مرکزی بیابانی و شرقی کویری تشکیل شده است که هر کدام از این پهنه‌ها، ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خاص خود را دارند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: از عمده‌ترین مسایل و مطالبات مردم در این میز خدمت، پرداخت تسهیلات حوزه صنایع‌دستی، تحویل اراضی ملی برای احداث کارگاه‌های صنایع‌دستی، تسهیل در صدور موافقت اصولی حوزه گردشگری، پرداخت تسهیلات به خانه‌های تاریخی برای مرمت با کاربری مسکونی و غیر گردشگری، اختصاص اعتبار برای مرمت بافت تاریخی بشرویه، صدور مجوزات سه‌گانه در حوزه صنایع‌دستی و … بود، که راهنمایی‌های لازم صورت گرفت و درخواست‌های مطرح‌ شده با رعایت اولویت‌بندی توسط کارشناسان اداره‌کل پیگیری و در دستورکار قرار خواهد گرفت.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان بشرویه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان بشرویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی