مدیرکل

تکریم و تجلیل از 14 بازنشسته میراث فرهنگی خراسان جنوبی

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 14 بازنشسته اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تقدیر شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز چهارشنبه 21 تیرماه ۱۴۰2 در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: در دین اسلام نیز در آیات و روایت‌های متعدد بر تکریم و احترام به سالمندان تأکید شده است.و باید زحمات 30 ساله بازنشستگان مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی راه‌های حل مشکلات این عزیزان در واقع به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم‌اندازی روشن، امیدوارکننده و عزت‌مندانه برای جامعه شاغلین است.
شاه‌وردی گفت: ارج نهادن به شخصیت و قدردانی از خدمات ارزشمند بازنشستگان از اهداف اصلی نامگذاری روز خانواده و تکریم بازنشستگان است، که باید مورد توجه قرار گیرد.
او بیان کرد: بازنشستگان گنجینه گرانبهایی از تجربه و تخصص هستند و این عزیزان عمر شریف و بهترین دوران زندگی خود را در مسیر اعتلای ایران اسلامی سپری کرده‌ و پس از سال‌ها خدمت و تجربه‌اندوزی به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا