مدیرکل

دوره آموزشی تیراندازی بانوان میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی برگزار شد

مسئول ورزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: به‌مناسبت دهه فجر دوره آموزشی تیراندازی بانوان میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حجت برفی بیان کرد: دوره مقدماتی آموزش تیراندازی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با هماهنگی هیات تیراندازی شهرستان، با اسلحه بادی 145ویژه بانوان اداره کل برگزار شد.
مسئول ورزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: ورزش تیراندازی یک ورزش رقابتی انفرادی است که در آن ورزشکاران براساس سرعت و دقت به رقابت باهم می‌پردازند.
برفی ادامه داد: اسلام دین حرکت و مسلمان پویاترین فرد برای حرکت است و برای حرکت در زندگی به مهارت‌هایی نظیر دقت، داشتن تمرکز روی هدف نیازمندیم که تیراندازی بستری است که تمام این وجوه را در خود نهفته و به صورت ناخودآگاه این اصول را یاد می دهد.
او گفت:در همین راستا براین برآمدیم در قالب ورزش، مهارت تیراندازی کارکنان را بهبود ببخشیم، لذا یک دوره آموزشی ویژه خواهران و یک دوره ویژه براداران برنامه‌ریزی شد و در نظر داریم دوره پیشرفته تیراندازی را نیز برای علاقمندان این رشته ورزشی در برنامه داشته باشیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا