مدیرکل

پیام تسلیت در پی شهادت سردار پاسدار محمدرضا زاهدی و یارانش توسط رژیم صهیونیستی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، با صدور پیامی، ضمن‌محکوم کردن تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه، شهادت سردار پسدار محمدرضا زاهدی و یارانش توسط رژیم جعلی اسرائیل را تسلیت گفت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، در پیام تسلیت هادی شاه‌وردی آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
از میان مؤمنان مردانی‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند .
خبر شهادت سرداران رشید مدافع حرم ” سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی” و “سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی” از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و لبنان و جمعی دیگر از مستشاران ایرانی در پی حمله جنگنده‌های رژیم کودک کش و جنایت‌کار صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، قلب ایرانیان و آزادگان جهان را مملو از اندوه و غم کرد.
بی شک این سرداران بزرگ اسلام پاداش مجاهدت ها و عمل صالح خود را با رزق شهادت در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امام علی علیه‌السلام دریافت کردند، ایشان در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از مظلومان و مستظعفین عالم به شهادت نائل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.
بار دیگر ضمن محکوم کردن این ترور، شهادت این سرداران بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی قدس، همرزمان ایشان در سپاه انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و خانواده محترم این شهدا گرانقدر تسلیت گفته و امید دارم خدای متعال آن مجاهدین فی سبیل الله و مدافعان حرم و حریم اهل بیت و اصحاب ائمه علیهم السلام را با انبیاء و اولیاء الهی محشور فرماید.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا