مدیرکل

بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی از دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از غرفه‌های استان در دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز چهارشنبه 30 خردادماه 1403 ضمن حضور در افتتاحیه دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی، به هنرمندان و صنعتگران خراسان جنوبی که در این نمایشگاه حضور داشتند، خداقوت گفت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان و صنعتگران استان با پوشش 3 غرفه در رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، نساجی سنتی و سفال و سرامیک در دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی حضور دارند.
او افزود: این نمایشگاه شامل۱۶۰ غرفه، سیاه‌ چادر عشایر و اوبه ترکمن است که هنرمندان و صنعتگران از ۳۱ استان مختلف کشور محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.
شاه‌وردی گفت: دست‌بافت‌های داری، معرق‌کاری، البسه محلی، سوزن‌دوزی، چرم، میناکاری، پوستین ‌دوزی، تراش سنگ‌های قیمتی و… از جمله صنایع‌دستی به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اضافه کرد: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی در شهر بجنورد و در محل تفرجگاه بش قارداش راه‌اندازی شده است و از تاریخ ۳۰ خردادماه تا سوم تیرماه ماه سال جاری پذیرای علاقمندان خواهد بود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی