مدیرکل

بازدید وزریر کشور از روستای گردشگری شوکت آباد

وزیر کشور با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از روستای گردشگری شوکت‌آباد بیرجند بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، احمد وحیدی غروب روز پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور در روستای گردشگری شوکت‌آباد بیرجند از نزدیک با اهالی این روستای به گفتگوی صمیمی پرداخت.
وزیر کشور بعد از نماز عشاء در جمع اهالی روستای شوکت آباد بیرجند با اشاره به اینکه خوشحالم که در بین مردم خونگرم و مهمان نواز روستای شوکت آباد حضور پیدا کردم، گفت: این روستا هنوز زنده است.
وحیدی با بیان اینکه وقتی روستایی آباد و فعال باشد، نشان از طی کردن روند حیات طیبه در روستا دارد، افزود: افرادی که در روستاها زندگی می کنند، با خلقت ارتباط نزدیکی دارند.
وزیر کشور ارتباط چهره به چهره و همدلی و وحدت بین مردم را از مزیت‌های زندگی در روستاها عنوان کرد و گفت: افرادی که در روستاها زندگی می کنند دارای یک هویت ساخت یافته هستند که فرهنگ بزرگی هستند.
وحیدی در پایان با تعدادی از اهالی و شورای روستای شوکت آباد به صورت حضوری و چهره به چهره گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان بیرجند

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان بیرجند
دکمه بازگشت به بالا