مدیرکل

راه یافتگان به دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی انتخاب شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: از بین رزومه‌های ارسال شده به دبیرخانه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی با نظر دبیرخانه جشنواره، عکاسان منتخب برای شرکت در این جشنواره انتخاب شدند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی،هادی شاه‌وردی بیان کرد: فراخوان جشنواره از روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه انتشار یافت و عکاسان تا ساعت 24 روز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام و ارسال رزومه فرصت داشتند که عکاس از سراسر ایران رزومه‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و پس از بررسی دبیرخانه جشنواره، عکاسان کشوری در سه محور جشنواره انتخاب شدند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن بیان اینکه عکاسان دعوت شده به این جشنواره از سراسر ایران هستند، عکاسان منتخب از تاریخ جمعه 5 خردادماه تا 8 خردادماه به مدت ۴ روز از بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و … استان (۱۱ شهرستان) عکاسی خواهند کرد.
شاه‌وردی افزود: داوری جشنواره 9 خردادماه توسط داوران برجسته کشور افشین بختیار، سعید محمودی ازناوه، امیرعلی جوادیان، بردیا سعادت و محمدعلی بیدختی انجام می‌شود و مراسم اختتامیه عصر همان روز با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: هدف برگزاری این جشنواره آشنایی ایرانیان بافرهنگ و هنر و تمدن ریشه‌دار استان، ایجاد مشارکت عام عکاسان در ثبت تصویری جاذبه‌های استان، کمک به معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری، ترویج هویت فرهنگی استان، معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و پوشش‌های سنتی استان و کمک به جذب گردشگران داخلی و خارجی است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش معماری میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی، صنایع‌دستی و مردم‌شناسی و طبیعت و گردشگری برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا