مدیرکل

۱۰ عکاس خراسان جنوبی به دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار راه یافتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: ۱۰ عکاس بومی خراسان جنوبی به دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار راه یافتند و به مدت چهار روز هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی صبح چهارشنبه 3 خدادماه 1402 اظهار کرد: اسامی عکاسان بومی راه‌یافته به جشنواره ملی عکس میراث ماندگار مشخص شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: این ۱۰ عکاس برجسته از بین ۳۰ نفر انتخاب شده‌اند که همراه و همگام عکاسان غیربومی و مهمان خراسان جنوبی به مدت چهار روز از جاذبه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عکاسی کرده و هنر خود را به نمایش خواهند گذاشت.
شاه‌وردی بیان کرد: احسان اعتمادی‌نیا، احسان محمودی، حسین توحیدی‌فرد، احسان تولا، اسحاق شرفی، سیدحمید حقی، عمار کیانی، امیرحسین کریمی‌مقدم، مسعود دهقان و حسن خراشادی‌زاده ۱۰ عکاس راه‌یافته به جشنواره ملی عکس میراث ماندگار است.
او با اشاره به استقبال خوب عکاسان بومی از این جشنواره یادآور شد: عکاسان بومی علاوه بر داوری کلی در جشنواره، به‌صورت جداگانه در بخش بومی نیز داوری خواهند شد و یک جایزه جداگانه برای عکاسان بومی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: افتتاحیه جشنواره ملی عکس میراث ماندگار صبح روز جمعه در محل باغ و عمارت تاریخی رحیم‌آباد برگزار می‌شود و عکاسان بومی و غیربومی به مدت چهار روز از جاذبه‌های استان عکاسی خواهند کرد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا