مدیرکل

داوران دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار وارد خراسان جنوبی شدند

ساعاتی پیش داوران دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار با استقبال مسئولین اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی و دبیر جشنواره وارد خراسان جنوبی شدند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، افشین بختیار، سعید محمودی ازناوه و بردیا سعادت امروز ۷ خردادماه ۱۴۰۲ برای داوری جشنواره وارد استان شدند و محمدعلی بیدختی از داوران استان نیز در تیم داوری حضور دارد.
رقابت عکاسان در دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی از روز جمعه ۵ خردادماه آغاز شده و ساعت ۲۴ فرداشب ۸ خردادماه به پایان می‌رسد.
داوری جشنواره صبح روز ۹ خردادماه انجام خواهد شد.
داوران دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار، برگزاری جشنواره ملی عکس با محوریت معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی را کار بسیار بزرگ و ارزشمندی دانستند و بیان کردند: حضور ۶۴ عکاس از سراسر ایران در این جشنواره فرصت مغتنمی برای معرفی استان خراسان جنوبی فراهم می‌کند و قطعا پس از برگزاری جشنواره از طریق عکس‌های عکاسان جاذبه‌های استان بیش از پیش دیده خواهد شد.
داوران دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی تاکید کردند: حتما کتاب عکس‌های برگزیده این جشنواره طراحی و آماده شود و علاوه بر چاپ از طریق فضاهای مجازی، وب سایت اداره‌کل و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اختیار علاقمند قرار گیرد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا