مدیرکل

معاون استاندار: دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی موفق عمل کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی گفت: این جشنواره بسیار موفق عمل کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی ضمن تقدیر و تشکر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان بیان کرد: تیم برگزاری این جشنواره بسیار منسجم عمل کرد و کار بزرگی درراه معرفی استان صورت گرفت که جای تقدیر دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت: سفر عکاسان به گوشه گوشه استان و معرفی شهرها و روستاهای استان به عکاسان کشور بسیار ارزشمندی است.
او بیان کرد:عکاسی رشته‌ای است که از علم و هنر درهم‌تنیده شده، بدین معنا که علم در کنار هنر قرار گرفته و زیبایی منحصربه‌فرد را به وجود آورده است.
طالبی افزود: عکسی حقیقی است که به بیان یک حقیقت می‌پردازد و یک اثر حقیقی و طبیعی را در معرض دید دیگران قرار می‌دهد و گویای آن پدیده است.
او گفت: بناهای تاریخی، محصولات کشاورزی منحصربه‌فرد، طبیعت و جاذبه‌های گردشگری زیادی در خراسان جنوبی داریم و از عکاسان هنرمندی که این بناها، آثار و ظرفیت‌های استان را در جشنواره ملی عکس میراث ماندگار به تصویر کشیدند انتظار داریم این عکس‌ها را در سطح کشور و جهان از طریق مختلف ارائه کنند تا مردم جاذبه‌های ماندگار خراسان جنوبی را ببیند و به این استان سفر کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین یکی از محورهایی که می‌تواند جهاد تبیین را به مردم ارائه کند، هنر عکاسی است.
طالبی ادامه داد: در بخش اقتصادی و معیشتی مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در کنار آن نظام و انقلاب توفیقات بسیار بزرگی در بخش‌های مختلف اعم از امنیتی، دفاعی و پزشکی به دست آورده است که وظیفه داریم آن‌ها را برای مردم تشریح و تبیین کنیم و هنر عکاسی در این زمینه اثرگذار است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا