مدیرکل

برگزیدگان جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی معرفی شدند

برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در بخش‌های طبیعت و گردشگری، صنایع دستی، معماری و میراث فرهنگی معرفی شدند.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی مراسم اختتامیه این جشنواره شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، هیات داوران جشنواره، جمعی از هنرمندان و عکاسان در بیرجند برگزار شد.
رقابت عکاسان در دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی از روز جمعه پنجم خرداد آغاز شد که به مدت چهار روز در سراسر این استان ادامه داشت.
براساس رای هیات داوران جشنواره، در بخش طبیعت «امین بهجت» از آذربایجان غربی به عنوان نفر اول برگزیده شد و در این بخش کسی به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب نشد اما «احسان نیک فرجام» از مازندران و «عرفان سامان فر» از فارس جایزه قابل تقدیر را دریافت کردند.
همچنین در بخش معماری و میراث فرهنگی جشنواره «فرشید احمدپور» از تبریز به عنوان نفر اول، امیر عنایتی از تربت حیدریه نفر دوم و هادی دهقان‌پور از سبزوار به عنوان نفر سوم جشنواره برگزیده شدند.
هیات داوران در بخش صنایع دستی «امید علیزاده» از خراسان رضوی را به عنوان نفر اول برگزید و نفرات دوم و سوم را معرفی نکرد اما بهرام بیات از زنجان و فاطمه حسینی لاهیجی از تهران شایسته تقدیر شدند.
جایزه ویژه استاندار خراسان جنوبی نیز به «جابر غلامی» از شیراز و جایزه ویژه فرماندار بیرجند به سه نفر شامل «پیمان حمیدی پور» از خراسان شمالی، «نسترن باش افشار» از تهران و «سروش جوادیان» از تهران اعطا شد.
جایزه سرزمین گردشگری بادامشک هم به «نسترن باش افشار» از تهران و «امین رحمانی» از قزوین تعلق گرفت، جایزه ویژه استان نیز به «عمار کیوانی» از بیرجند اعطا شد.

 

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا