صنایع‌دستی

راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس از راه‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع‌دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب بیان کرد: امروزه با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب وکارهای کوچک و متوسط و کسب و کارهای دانش‌بنیان به ضرورت دیجیتالی‌سازی کسب و کارشان پی برده‌اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ از برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک بوده است.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه‌اندازی آنلاین‌شاپ یا فروشگاه مجازی با برند واچی https://vachi.ir/ کنند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.
او گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه گردشگری در روستای اصفهک سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالین گردشگری و صنایع‌دستی و مردم روستا بر این موضوع تاکید دارند.
عربی افزود: اقامتگاه‌های بوم‌گردی کاملا در این مسیر قدم برمی‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بوم‌گردی‌ها در اصفهک است. برند واچی نیز محصولاتش را بصورت کاملا سازگار با محیط زیست و با بهره‌گیری از سنت‌های قدیمی بسته‌بندی کند.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان طبس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی