صنایع‌دستی

میزبانی خراسان جنوبی از صنعتگران صنایع‌دستی کشور در پنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی

استاندار خراسان جنوبی گفت: پنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی به میزبانی خراسان جنوبی با حضور صنعتگران صنایع‌دستی از ۲۷ استان، امروز ۷ آذرماه ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت روز دوشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۱ بیان داشت: پنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی خراسان جنوبی با حضور صنعتگران صنایع‌دستی کشور از ۲۷ استان کشور با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند افتتاح می‌شود.
استاندار خراسان جنوبی افزود: صنعتگران صنایع‌دستی کشور در قالب ۲۰۸ غرفه از هفتم تا یازدهم آذر تولیدات صنایع‌دستی خود را به نمایش می‌گذارند و فعالان حوزه صنایع‌دستی استان هم در ۷۵غرفه این نمایشگاه تولیدات خود را عرضه‌می کنند.
استاندار با اشاره به این که شش سیاه چادرعشایری هم برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده، گفت: از این تعداد سه سیاه چادر از شهرستان های سربیشه، سرایان و بشرویه خراسان جنوبی و سه سیاه چادر دیگر از استان‌های گلستان، چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی است.
قناعت ادامه داد: برای اولین بار صندوق کار آفرینی امید هم با حضور در این نمایشگاه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به خریداران صنایع دستی ارائه شده در نمایشگاه تسهیلات می‌دهد.
او افزود: ۱۱غرفه نمایشگاه هم به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های استان اختصاص یافته است و ۹ غرفه دیگرهم به شهرها و روستاهای جهانی خراشاد، شهر ملی خوسف، شهر میبد یزد و شهر کرد چهار محال و بختیاری اختصاص یافته است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی