صنایع‌دستی

پایان کار پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی

آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند برگزار شد و در این آیین از صنعتگران پیشکسوت، غرفه‌داران و صنعتگران برتر تقدیر شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی شب جمعه 11 آذر‌ماه 1401 در آیین اختتامیه اظهار داشت: در این نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها در مسیر افزایش فروش صنایع‌دستی انجام شد و آمارها نشان از افزایش فروش نسبت به نمایشگاه قبل دارد که موجب رضایت هنرمندان حاضر در نمایشگاه شد.
هادی شاه‌وردی گفت: امیدواریم با این استقبال خوب در آینده هم برپایی نمایشگاه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی بابیان اینکه در این نمایشگاه از ۲۷ استان کشور صنعتگران شرکت کردند، عنوان کرد: استقبال شهروندان ‌و هم استانی‌ها نشان‌دهنده جایگاه صنایع‌دستی و ارزش اقتصادی این صنعت مهم است.
شاه‌وردی اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های خراسان جنوبی هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد تا در آینده از این ظرفیت‌ها، گردشگران استفاده خوبی داشته باشند.
وی عنوان کرد: این نمایشگاه ۲۰۸ غرفه در اختیار صنعتگران و هنرمندان قرار گرفت و صنعتگران عرصه صنایع‌دستی با از بین رفتن واسطه‌ها به‌صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود پرداختند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: برپایی تور بیرجندگردی برای صنعتگران غیربومی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه صنایع‌دستی، بازاریابی، اجرای موسیقی سنتی، ورزش زورخانه‌ای و برپایی ۶ سیاه‌چادر نیز در این نمایشگاه برنامه‌ریزی شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا